Hoeveel graden zeg je? - Reisverslag uit Agra, India van Wessel en Maart - WaarBenJij.nu Hoeveel graden zeg je? - Reisverslag uit Agra, India van Wessel en Maart - WaarBenJij.nu

Hoeveel graden zeg je?

Door: Maart

Blijf op de hoogte en volg Wessel en Maart

17 Mei 2010 | India, Agra

Ik dacht dat ik een persoon was die goed tegen hitte kon. Geef me een zonnetje, en ik geniet. Maar anders wordt het als de temperaturen zo hoog worden als bijna 50 graden??? Ongelofelijk.
Zweten doe ik uitgebreid en liters water achterover slaan. De Electra valt geregeld uit in India, en dan lig je daar, zwetend op je dunne hostel matrasje.
Maar klagen? Nee, dat doe ik niet, want ik beleef mijn droom. Ik reis door fascinerende landen. Reizen verrijkt je geest. Je gedachten.

Dat wou ik even kwijt.

Nog een praktisch punt: inmiddels zijn nu ook Bangkok- en Birmafoto's op onze site te zien. Veel kijkplezier!

  • 17 Mei 2010 - 08:21

    W:

    Heej, 50 graden..my god..dat zijn bijna 'dodelijke' temperaturen!

    En over verrijking van gedachten. Wat denk je anders nu?

  • 17 Mei 2010 - 10:02

    Jansen En Tilanus:

    Kijk, Maartje, nu begrijpen we het: om huidirritatie te vermijden laten moeders hun kinderen zonder onderbroek rondlopen. Dat is logisch hé.

    Wessel, het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat er in de locale laboratoria veel gebruik gemaakt zal worden van ether als oplosmiddel.

    'Only mad dogs and Englishmen go out in the midday sun'.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Agra

A

Recente Reisverslagen:

20 April 2012

Thuis

23 Augustus 2011

Vergeef me...

12 Augustus 2011

'A la orden!'

06 Augustus 2011

Kokosrijst, Maracuya & Afrikaanse buffel!

31 Juli 2011

Kapitein Neger en Rundown
Wessel en Maart

We gaan weer op reis! Onze triologie zal worden volbracht! 3x op wereldreis! Dit keer 10 weken, naar Midden Amerika. De landen Guatemala, Mexico, Belize en Honduras gaan we bezoeken. Als je graag op de hoogte wilt blijven van onze avonturen, kun je linksonder deze pagina je emailadres opgeven, dan krijg je een mailtje als we iets nieuws hebben genoteerd. Reacties zijn welkom :)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 131576

Voorgaande reizen:

02 Juni 2013 - 23 Juni 2013

Maleisie 2013

25 December 2009 - 03 Augustus 2011

A

Landen bezocht: