Vamos a Holanda! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Wessel en Maart - WaarBenJij.nu Vamos a Holanda! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Wessel en Maart - WaarBenJij.nu

Vamos a Holanda!

Door: Maart

Blijf op de hoogte en volg Wessel en Maart

02 Juli 2011 | Ecuador, Quito

1 jaar en 7 maanden. Zolang zijn we inmiddels alweer onderweg. Fillipijnen, Myanmar, Sri Lanka, India, Thailand, Maleisie, Indonesie, Nepal, Nieuw-Zeeland, Argentinie, Chili, Bolivia, Peru, Paaseiland, Ecuador & Galapagos hebben we inmiddels bewonderd. Over een paar dagen gaan we naar eindbestemming Colombia, een land dat kennelijk magnifiek mooi is, veel reizigers die we erover spreken zijn laaiend enthousiast en het schijnt tegenwoordig veiliger dan bijvoorbeeld Ecuador te zijn. (doordat Ecuador zijn grenzen met Colombia heeft opengezet komen kennelijk hier een hoop foute gasten het land in).

Dik anderhalf jaar op reis. Nooit verwacht dat we zolang zouden rondreizen. En nu komt het einde dan toch in zicht. Onze terugvlucht staat geboekt, 3 augustus landen we op Schiphol. Wessel en ik hebben ontzettend veel zin om jullie straks allemaal weer te zien. Oja, en we hebben inmiddels de zuid Amerikaanse begroeting overgenomen, dus nog maar 1 zoen (wel een echte dan, niet zo eentje in de lucht) en een knuffel. Veel intiemer en warmer, nietwaar?

• 02 Juli 2011 - 07:44

Eelco & Annelies:

We vroegen ons al af of jullie ooit nog zouden stoppen. Onze 10 maanden was eigenlijk maar een korte vakantie.
    Wat een mooie reis hebben jullie gehad en als toetje nog Colombia!
    Geniet van de laatste maand en van jullie thuiskomst.
    Wij zijn inmiddels weer aan het werk in het prachtige Nederland!
    Groetjes Eelco en Annelies

• 02 Juli 2011 - 07:44

Ilse:

Tot gauw, we kijken er naar uit!

• 02 Juli 2011 - 09:50

Kim:

Nog even volop genieten!!!

• 02 Juli 2011 - 11:38

Marianne :

Gaat het nu echt gebeuren: terug naar Nederland. Geniet van jullie laatste maand. Super om jullie binnenkort weer te zien. Haha de Zuid-Amerikaanse manier van begroeting heb ik ook geadopteerd. Liefs en 1 kus

• 02 Juli 2011 - 11:48

Lien:

ik dacht dat jullie nooit meer terug zouden komen!
    en die zuidamerikaanse begroeting... daar ga ik voor.

• 02 Juli 2011 - 17:56

Goudkarper!:

Er gaan geruchten dat de PVV een visum-plicht en her-inburgering wil invoeren voor Nederlandse paspoorthouders die langer dan anderhalf jaar in het buitenland buiten de eurozone hebben verbleven. Hadden jullie dat ook gehoord?

Als jullie Carlos Valderrama, Alvaro Uribe, Shakira of de verre neef van Speedy Gonzales tegenkomen: doe ze de groeten. pas op voor de Orinoco flow. Je kunt goud vinden in Colombia - er is een goudmuseum in Bogota. Succes!

• 02 Juli 2011 - 18:44

Lieke:

Oh wat spannend dat jullie alweer terug komen!! Is toch wel al lang he? Blij dat jullie weer naar Nederland komen? Het zal toch wel weer even wennen zijn en zeker als jullie weer werk moeten gaan zoeken enz... Hier in Beringe is alles goed. Alweer 25 weken zwanger en gaat voorspoedig! Af en toe wat moe, maar dat komt ook een beetje doordat Gielke een paar nachten wakker is geweest. Moeilijk kunnen poepen en pijn aan de tanden. Tja dat heb je he?!!! Verder bij ons de aanbouw gaat ok alles goed. Het is enorm groot aan t worden dus plek zat dalijk! Nog even genieten daar en tot snel!!!

Liefs Lieke

• 03 Juli 2011 - 19:08

Amber:

wow, wat een schema is het ook geweest zeg, veel landen om van het wensenlijstje af te strepen! Nu staat gelukkig ons landje ook weer op het lijstje, hiep hoi! kus en knuffel en geniet nog van Colombia!

• 03 Juli 2011 - 23:32

Hannie:

Je zal het meemaken dat ze terug komen (hihihihi). Wat al zal ik jullie leuke,lieve en mooie verhalen en foto's gaan missen.
    Nog veel plezier deze laatste maand.
    Dikke knuffel en 1 kus.