Weer even 'thuis' - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wessel en Maart - WaarBenJij.nu Weer even 'thuis' - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wessel en Maart - WaarBenJij.nu

Weer even 'thuis'

Door: Wessel en Maart

Blijf op de hoogte en volg Wessel en Maart

03 Februari 2010 | Thailand, Bangkok

bij deze laten we even weten dat we weer thuis zijn. Dat wil zeggen, Bangkok, onze basis... :)
we vermaken ons een paar dagen hier, en dan vertrekken we naar Birma.
Dit land is waarschijnlijk lastig qua mail/internet te bereiken, dus we gaan ervan uit dat we van 5 - 28 feb. geen verbinding zullen hebben.

mocht er iets belangrijks zijn, mail dan even voor de 5e, want die ochtend vliegen we heel vroeg naar Yangon.

• 03 Februari 2010 - 06:54

Bas & Mieke En Sara.:

Oh, das wel jammer, dan krijgen wij dus de baby!!!!! Maar het kan ook zijn dat we de 28ste de baby pas krijgen hoor. Maar dan moeten jullie dan maar direct jullie mail checken, de 28ste! Groetjes van ons, en veel plezier daar!

• 03 Februari 2010 - 07:28

Ilse:

Ben benieuwd wat jullie in Myanmar (zo heet het nu officieel) allemaal gaan doen. Ben je niet erg beperkt in je reizen? Toen wij er waren, mochten we maar een paar km het land in! Nou ja, we lezen het (achteraf) wel. Veel plezier!

• 03 Februari 2010 - 09:51

Pap En Mam:

Hallo Maartje en Wessel, hebben een reis geboekt naar Lissabon paasmaandag vertrekk en 7 dagen later weer terug, via schiphol,inclusief hotel,geboekt via anwb.Ik zie dat jullie naar Birma gaan, een tijdje niet bereikbaar, goeiereis en veel plezier en goeie terugkomst.
    groetjes Pap en mam

• 03 Februari 2010 - 10:51

XXL, XL, L, M?:

Nou zeg, letten we even niet goed op en dan blijkt er van alles zonder ons te zijn geregeld. Wordt er een baby geboren in Noord-Limburg, hebben twee Hoeve-bewoners ineens een reis naar Portugal geboekt em blijkt dat de Birmese junta dóór had dat Frits en Ilse eigenlijk het echtpaar Garuthers zijn van British Intelligence en dat hun bewegingsvrijheid dus beperkt moest worden.

Een Nederlandse handelaar in Birmese Boeddha artikelen kon onlangs gewoon met zijn Nepalese vriendin rondreizen in Birma, bijvoorbeeld in Mandelay. We weten niet wanneer de ongetwijfeld gemanipuleerde verkiezingen in Birma zijn, maar voorlopig lijkt het rustig (er loopt momenteel wel een hoger beroep tegen het vonnis over het zogenaamde verbreken van de voorwaarden van het huisarrest door Aung San Suu Kyi. Reisorganisaties bieden ook weer rondreizen in Birma aan.

Veel plezier samen op de oude bekende plekken in Bangkok en we wensen jullie een sensational but sensible verblijf in Birma. Aan een boodschappenlijstje voor jullie wordt gewerkt...

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Vergeef me...

12 Augustus 2011

'A la orden!'

06 Augustus 2011

Kokosrijst, Maracuya & Afrikaanse buffel!

31 Juli 2011

Kapitein Neger en Rundown
Wessel en Maart

We gaan weer op reis! Onze triologie zal worden volbracht! 3x op wereldreis! Dit keer 10 weken, naar Midden Amerika. De landen Guatemala, Mexico, Belize en Honduras gaan we bezoeken. Als je graag op de hoogte wilt blijven van onze avonturen, kun je linksonder deze pagina je emailadres opgeven, dan krijg je een mailtje als we iets nieuws hebben genoteerd. Reacties zijn welkom :)